Hej...
Wiem, że długo tu już nic nie wstawiałam, ale ostatnio mam naprawdę mało czasu na pisanie :/ Też nad tym ubolewam :C
,,Kryminalistka" stoi...
,,Zemsta" stoi...
,,Gra" jedynie rozpoczęta..
,,Wariatkowo" nic..
MidoTaka jest w trakcie pisania ;) Jedna z dwóch rzeczy, które chwilowo nie stoją w miejscu ;P
Tą drugą rzeczą jest to nowe opko, o którym kiedyś mówiłam - ,,Głośna miłość". Nie chciałam tego wstawiać, na razie są gotowe 3 rozdziały, ale jeśli chcecie chociaż to przeczytać, to powiedzcie, mogę wstawić ;)
Postaram się niedługo skończyć MidoTakę - może nawet w ten weekend, ale niczego nie obiecuję...
I ruszyć dalej ,,Grę" - przydałoby się to w końcu wstawić ;P
Nie wiem, kiedy wstawię ,,Wygraną" bądź ,,Kryminalistkę" :/ Sądząc po czasie, w jakim cokolwiek teraz piszę, to trochę długo mi się z tym zejdzie...
Naprawdę przepraszam ;_; Zwyczajnie się ze wszystkim nie wyrabiam. Jednak nie zamierzam odchodzić, spokojnie ;) Będę was jeszcze długo męczyć z tymi opowiadaniami ;P
A teraz życzę miłego weekendu!!! <3 ;*
Wiem, że długo tu już nic nie wstawiałam, ale ostatnio mam naprawdę mało czasu na pisanie :/ Też nad tym ubolewam :C
,,Kryminalistka" stoi...
,,Zemsta" stoi...
,,Gra" jedynie rozpoczęta..
,,Wariatkowo" nic..
MidoTaka jest w trakcie pisania ;) Jedna z dwóch rzeczy, które chwilowo nie stoją w miejscu ;P
Tą drugą rzeczą jest to nowe opko, o którym kiedyś mówiłam - ,,Głośna miłość". Nie chciałam tego wstawiać, na razie są gotowe 3 rozdziały, ale jeśli chcecie chociaż to przeczytać, to powiedzcie, mogę wstawić ;)
Postaram się niedługo skończyć MidoTakę - może nawet w ten weekend, ale niczego nie obiecuję...
I ruszyć dalej ,,Grę" - przydałoby się to w końcu wstawić ;P
Nie wiem, kiedy wstawię ,,Wygraną" bądź ,,Kryminalistkę" :/ Sądząc po czasie, w jakim cokolwiek teraz piszę, to trochę długo mi się z tym zejdzie...
Naprawdę przepraszam ;_; Zwyczajnie się ze wszystkim nie wyrabiam. Jednak nie zamierzam odchodzić, spokojnie ;) Będę was jeszcze długo męczyć z tymi opowiadaniami ;P
A teraz życzę miłego weekendu!!! <3 ;*
A tutaj macie trochę śmieszniejszych obrazków w ramach przeprosin ^^" ;P








Ohayo! Witam Cię serdecznie, w ten cudny dzień - piątek (jak ja na niego czekałam, heh). Trzym się, weny i kolejne rozdziały są..
OdpowiedzUsuńZ chęcią przeczytam owe nowe opko...
Akashi: Nie oszukuj się.. przeczytasz każde opowiadanie, w którym jest mowa o tym idiocie, Ahomine
Chiyo: Nie wolno kłamać, b-baka..
A więc, czekam (mam nadzieję, że nie długo, bo w domu i na polskim strasznie mi się nudzi, heh)
Ja też na niego czekałam :D ale jak dotąd, to szkoła szybko mi mija ^^
UsuńOk ^^
Opka z Aomine w większości są zajefajne! :D <3
Jeśli inni też będą chcieli, to wstawię dziś bądź jutro ;)
Jakie obrazki xD
OdpowiedzUsuńNo więc tak...Ty już wiesz, co ja na ten temat myślę i wiesz, że nie przestanę męczyć o małe co nieco, więc nie ma sensu, bym się powtarzała jak debil :D
W każdym razie - chcieć to móc! Na wszystko można znaleźć czas❣
Buźka ❤ ;*
xD
UsuńWiem, wiem ^^ ;P
Dziękuję ;*
Bajoo <3
Hejo, hejeczka, stoi fajeczka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :P Spoko pałunia, najszanowniejsza Pani Akinko, przecie na frasobliwego oraz bardzo kłopotliwego obowiązka jakim jest wg. prawa polskiego naroda przymus edukowania swych pał do ukończowania 18 roka żywota :D, póki co niestety nic poradzić się nie da :D i zaiste zrozumiała jest kwestia, iż gdyż ów kurewski obowiązek będzie zawsze na miejscu pierwszym :D (No chyba iż zgłasza się Pani ze mną na nowych ministrów edukacji, to wtedy raz a porządnie omawiane prawo unicestwimy :P :D 👍👍) Hmmmm... Pani powiada iż że wszystko STOI?????????????? :O :D Cóż, cieszowałabym się z owej informacji jeśli dotyczyłaby ona pewnej męskiej, zacniutkiej części ciałka :P :D, jednakże niekoniecznie cieszuję się w odniesieniu do Twego komunikata :D Jako iż osobiście arcybardzo nie lubuję powodować wszelakich nieścisłości, ja także mam do przekazania Pani pewne zawiadomionko, wobec tego z ogromniastym bólem serducha muszem oznajmić Pani iż gdyż w związku z tym że aktualnie na przestrzeni tygodnia zwykle wybywam z doma o punkt 6 o świcie, a przybywam około 22 nocą przed północą, zaś łikendziki maksymalnie wykorzystuje na intensywne imprezowanie oraz ujarzmiania skutków owego szaleństwa :D :P 🍻 , ma częstotliwość komentowania najzacniejszych wpisików na Pani najzacniejszym blogu może ulec zmniejszeniu, aczkolwiek będę starać się ażeby w miarę możliwości jakieś chociażby króciutkie sprawozdanko Pani uwalić :D ;) Niemniej jednak nic obiecać Ci nie mogę, bowiem zasadniczo nie mam w zwyczaju łamania obietnic POSTAWIONYCH przez mą szanowną osóbkę :D :P ;) A teraz jeszcze przechodząc do tychże jakże śmieszkowatych obrazkowych multimediów, to osobiście największego uśmiecha na mej wielebnej facjacie wygenerował mem odnoszący się do czcigodnego SnK 😂😂😂😂 I obecnie tak sobie zaczynam głęboko rozważać, czy jeżeli człowieki z reguły na przysłowiowego pierwszego rzuta oka, dają mej pale 18 latów a w rzeczywistości liczy ona o 3 więcej :D 😂😂, to ma to związka z ów faktem :D :P :D 😂😂 Jeśli jest w tym choć krzta prawdy, to problemos starzenia się przestaje być problemosem :D 😝😝👌 Abstrahując, tak czy inaczej będę czekować na Twe opowiadaneczka, toteż pożyczuję Pani całego ogroma chęci, weny a przede wszystkim czasa wolnego, ażeby Pani blogowy biznesik w ciągu dalszym należycie się kręcił :D ☺ Z mej strony to wszyściuteńko na dziś dzionek, więc przesyłam Ci arcygorrrąąącceee pozdrowioneczka, co by Panią ogrzały w tego ponurego, jesiennego wieczoreczka :D ☺☺ ✌ Bajooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;** 💖💕💚
OdpowiedzUsuńGdybym tylko choć trochę interesowała się polityką bądź ją lubiła, to może bym się owe stanowisko zgłosiła ;P
UsuńOwszem, STOI i nie chce opaść xD
Pani częstotliwość komentowania spadnie, a moje wstawienia czegokolwiek również się zmniejszy, więc nie będę mieć tego pani za złe ;P
Tak myślałam, że się to pani zdj spodoba! :D xD
Dziękuję arcyserdecznie i również życzę udanego wieczorka! :D
Lajto yagami, nie ma się czym stresić! Sama nie mam czasu, żeby odetchnąć (klasa maturalna= sprawdzian codziennie, nie polecam) jednakowoż cieszę się, że dałaś jakiś znak życia :D dobrze wiedzieć, że jakiś chory Akash cię nie dorwał! XD pozdrowionka i ciepłe tulaski ;*
OdpowiedzUsuńTo jeszcze przede mną...
UsuńAo by mnie obronił, a jak nie on to Kagami, więc spokojnie, obronę mam silną ;P
Pozdrawiam! ;*
Bajoo! <3