Wróciłam do was z krótkim czymś, co ani nie jest one-shotem, ani miniaturką, tylko... po prostu czymś xD
Tytuł tego czegoś, to ,,Idioci i ich idiotyczne odpowiedzi" ;P Nie wiem, czy wam się spodoba, ale napisałam na razie tylko to, więc musicie się tym zadowolić xD
Idzie ktoś na Gwiezdne Wojny? A może ktoś już był i mi poleca? ^^
Pozdrawiam serdecznie i do kiedyś-tam-zobaczenia! ;P ;*
_________________________________________________________________________________
IDIOCI I ICH IDIOTYCZNE ODPOWIEDZI
Akashi: Kto rozmawiał z Bogiem na górze Synaj?
*załamana publiczność opuszcza bloga*
KONIEC! ;P
_________________________________________________________________________________
Tytuł tego czegoś, to ,,Idioci i ich idiotyczne odpowiedzi" ;P Nie wiem, czy wam się spodoba, ale napisałam na razie tylko to, więc musicie się tym zadowolić xD
Idzie ktoś na Gwiezdne Wojny? A może ktoś już był i mi poleca? ^^
Pozdrawiam serdecznie i do kiedyś-tam-zobaczenia! ;P ;*
_________________________________________________________________________________
IDIOCI I ICH IDIOTYCZNE ODPOWIEDZI
Akashi: Kto rozmawiał z Bogiem na górze Synaj?
Kise: Hitler?
Akashi: Nie.
Magda Gessler.
Midorima: Kto
napisał Baśnie braci Grimm?
Takao: Andersen.
Kuroko: Rok
1378 to który wiek?
Kagami: Chole*a,
siedemnasty?
Himuro:
Wyraz ,,łodź” pisze się przez ,,h” czy ,,ch”?
Murasakibara: ,,H”.
Himuro: Przez ,,p” jak ,,brzeg”.
Aomine: Jak witają się papieże?
Kagami: Przez
uścisk dłoni.
Aomine: Papież
jest tylko jeden.
Kuroko: Jak
nazywana jest samica jelenia?
Kise: Łosica.
Kuroko: Źle
*daje sojkę Kise* Łania.
Akashi: Czego
bogiem był Thor?
Murasakibara:
*wzdycha* Jeeeść…
Himuro: Jak nazywają się
pasiaste ssaki z rodziny koniowatych?
Kotarou: Pasikoniki?
Himuro: *face palm*
Kagami: Ktoś
przestraszony chciałby się schować w czyją dziurę?
Aomine: Twoją
*zboczony uśmiech*
Kagami: *rzuca
w niego długopisem i czerwieni się* Morda, cholerny zboczeńcu!
Kuroko: *dźga
Aomine i Kagamiego w bok* Trochę kultury, jesteśmy w telewizji -.-
Akashi:
Najdłuższy odcinek przewodu pokarmowego człowieka to…?
Kise: Nigdy
nie byłem dobry z biologii… Przełyk?
Akashi:
*wyjmuje nożyczki*
Kuroko: W co
nie owija murzyn mówiąc ,,motherfucker”?
Aomine: *posyła
mu złowrogie spojrzenie* Zaraz cię owinę w dywan i poślę na spalenie!
Kuroko: W
bawełnę, Aomine-kun, w bawełnę.
Aomine: W
bawełnę też cię mogę owinąć!
Kuroko i reszta widzów:
*załamka*
Miorima: Potoczna nazwa borowika szlachetnego to…?
Hyuga: *blednie* Borówka?
Midorima: *poprawia swoje okulary* Prawdziwek. *na
stronie: Niedorobiony głąbie*
Aomine: Gdzie odbyła się bitwa pod Grunwaldem?
Kise: W Paryżu…?
Aomine: *face plam*
Takao: Kto
wcielił się w rolę kapitana Jacka Sparrowa?
Izuki: *unosi
palec wskazujący* Jacob Downey Junior!
Takao: Nie ma
nawet takiego aktora…
Izuki:
Niemożliwe! *sięga do swojego notesu*
Kagami: Czyim ojcem był Darth Vader?
Reo: Frodo…?
Nie, Anakina!
Akashi: W filmie ,,Władca Pierścieni” był zdrajca,
którego…
Aomine: Tusk!
Akashi: Ja jeszcze nie zadałem pytania.
Aomine: Ale to będzie Tusk.
*Kise, Kagami i Aomine stoją przy
swoich stanowiskach i walczą o miejsce w dalszej rundzie*
Akashi: Ten, kto pierwszy wciśnie guzik, będzie
lepszy…
Aomine: *wciska guzik* Lepszy!
Akashi: … I odpowie poprawnie na pytanie…
Aomine: Kurwa.
Midorima: Największy mur świata, zbudowany w Chinach,
nazywa się…?
Kise: Made In China.
Midorima: …
Himuro:
Wymień 3 największe państwa świata.
Kagami: Rosja, Brazylia i Ameryka Południowa.
Himuro: Ee…?
Kasamatsu: Koń,
którego sobie ostatnio…
Aomine: Hoho! *zboczony uśmiech*
Kasamatsu:…
kupiłeś *posyła Aomine mordercze spojrzenie* jest brązowy z czarną grzywą. Jak go nazwiesz: kary czy
gniady?
Aomine: Wolałbym go sobie zwalić… *wzdycha*
Kuroko: Przysłowiowe gruszki nie rosną na…?
Murasakibara: Brzozie.
Kise: Na jakim kontynencie jest rzeka Nil?
Takao: W
Egipcie!
Midorima: Stolica USA to…
Kotarou: Łatwe! Nowy Jork!
Midorima: *w myślach* Co ja tu w ogóle robię?
Akashi: Podaj tytuł kolędy, której kilka wersów
brzmi tak:
Cicha noc, święta noc, Narodzony Boży Syn
Pan wielkiego
majestatu niesie dziś całemu światu
Kagami: Mój Boże… *drapie się po głowie* Wśród
nocnej ciszy?
Akashi: Nie wytrzymam… *wyjmuje nożyczki i rzuca
nimi w Kagamiego*
Kagami:
*krzyczy i ucieka*
Kuroko:
Najwyższy szczyt na Ziemi to…
Murasakibara: Mont Revarest.
Kuroko: Powtórz, Murasakibara-kub, bo chyba źle
usłyszałem.
Murasakibara: Łee…! Jeeeść! *idzie w stronę baru*
Himuro: Jakie kolory widnieją
na fladze Hiszpanii?
Mitobe: *kreśli
w powietrzu koło*
Himuro: ?
Koganei: Mitobe
mówi, że zielony i czerwony!
Himuro: *zdziwiony* Ty go rozumiesz? Ta odpowiedź jest błędna.
Hyuga: Czyje narodziny obchodzimy 24 grudnia?
Teppei: Louisa Tomlinsona.
Hyuga: O.O *na stronie: Co za kretyn…*
Midorima: Kto
zbudował wieżę Eiffla?
Kise: Ten… E…E…
Edison!
Midorima:
*odszedł z tego świata przez głupotę swoich przyjaciół*
Akashi: Stolicą
Australii jest…?
Takao: Austria!
Akashi: *rzuca
w niego nożyczkami*
Takao: Za co?!
Akashi: Odejdź
ode mnie, skończony idioto!
Aomine: Kim była Whitney Houston?
Kuroko: To ta
osoba, od tego ,,Houston, mamy problem”?
Aomine: *parska
śmiechem*
Kuroko: *daje
mu sójkę w bok*
Kagami: Co
oznacza słówko ,,duck”?
Kise: Nie
wolno przeklinać w telewizji, Kagamicchi! >.<
Kagami: To nie jest przekleństwo…
Kise: Nie?
Kagami: To zwierzę.
Kise: Aa, no
tak! Pies!
Kagami:
*załamany*



DZIĘKI BOGU, ŻYJESZ!!!
OdpowiedzUsuńJuż myślałam, że skończyłaś.. Takie przyzwyczajenie, bo wszyscy autorzy na Wattpadzie, których książki czytam i są one naprawdę zarąbiste, zawieszają swoje opowiadania T.T
Także wiesz... dzięki temu wpisowej mogę uznać ten dzień za jak najbardziej udany <3 Poza tym, wiedząc, że niedługo być może coś dodasz, nie załamię się jutro - piątek bez Haikyuu *ryczy*
Aho : Oi, czego beczysz?
Chiyo : Spieprzaj, Aho, nie mam nastroju na twoje głupie gadanie.
Aho : Jedynym, który może...
Chiyo : Skończ. Zdechnij. Cokolwiek. Moje życie straciło sens.
Aho : Znowu przez tego koguta i małego karła, który jest tym niby super libero z Karasuno?
Chiyo *rzuca nożyczkami* - Miło było mieć się za chłopaka, Daiki.
R.I.P. Aomine Daiki - zginał śmiercią męczeńską.
Akashi : Moja krew, Chiyoko.
Dobra, czas się ogarnąć!!
Tymi tekstami przypomniałaś mi pewną sytuację z dzisiejszej lekcji :
''Akashi: Czego bogiem był Thor?
Murasakibara: *wzdycha* Jeeeść…''
Na geografii, tylko że pytanie brzmiało : Skończyłaś już pisać ten test?
Tak więc, nie przedłużając już dłużej - CIESZEM SIĘ, ŻE JEDNAK ŻYJESZ!
Żyję i nigdzie się na tamten świat jeszcze nie wybieram ;P
UsuńNie skończyłam! Jeszcze was trochę swoimi cośkami pomęczę xD :D
Aho, nie masz daru do pocieszania -.-
Jezus Maria, zabiłaś mi męża!! O.O :'O
xD
Cieszę się, że tu zajrzałaś!!! ;*
Na jednej i drugiej nodze, na Pani bloga wchodzę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :P A kogóż to me arcypiękniutkie oczęta mają przyjemność ujrzeć???????????????? :O :D No witttaaaaammmmmmmmmm Cię serdecznie Akinko najszanowniejsza!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Muszem przyznać iż że ów stosunkowo nie małokrótkie milczonko z Pani strony w pewnym stopniu wywołało w mej pale niepokój :P :D i już zamierzałam wybrać się do Pani osobiście ażeby sprawdzić, czy nadal Pani w całości STOI na tej ziemi, lecz teraz wiem iż że wszyściutko z Tobą w porządeczku :P :D :P Z ulgą na pale więc przystąpić mogę do uwalania komentarzowego sprawozdania :D Aczkolwiek najpierw w odniesieniu do Gwiezdnych Wojnów, to ja się wybieram, jednakże tylko dlatemu iż że zwyczajnie bez mej wiedzy kupiono dla mej osobistości bileta na owego seansa toteż raczej wypada mi skorzystać z takowej okazji :P :D Oglądywałam wiele zwiastunów tegoż filma i na ich podstawie z mego punkta widzenia, spekuluję, iż gdyż być może warto udać się na ową produkcję do kina, jednakowoż zdecydowanie myśluję , że ta część zasadniczo nie będzie już tak dobra, jak to dobre były jej poprzedniczki :D :P A teraz przewalając się do tychże aż zatrważających swym psycholstwem i czubolstwem odpowiedziów, na te generalnie niekoniecznie tak straszniutko głupie pytanka, bowiem przecie co poniektóre są całkiem mądre :O :D , to już w tejże kwestii chyba wszyściuteńko zostało powiedziane :D :P Jednakże przy tymże zapytaneczku bym polemizowała :P :D "Akashi: Najdłuższy odcinek przewodu pokarmowego człowieka to…?" Hmmmm.... no cóż, personalnie STAWIAŁABYM, iż że ów CZŁONKIEM ciała jest odbyt niektórych UKE :P :D :P No chociażby nawet przykładowo w takim sobie zacniuteńkim pairingu AoKise :P , gdzie rzecz jaśniutka załóżmy, iż gdyż to wielebny Kisiałek odgrywa rolę ukesia, wobec tego więc, spoglądając na rozmiara pewnego gabaryta 😈😈 waćpana Aomiśka, to odpowiedź wręcz sama POSUWA SIĘ NA mózgowniczkę ahahhahahaha :P :D Pani dzisiejszy wpisiczek, przywołał do mej czcigodnej zawartości mózgoczaszki pewną równie debilniastą konwersację, jaką to pozwolę sobie teraz przytoczyć, gdyż ponieważ iście znakomicie pasuje ona do treści powyższej opowieści :P :D (Ogólnorzeczowy zarys sytuacji: Aomisiek przyłapany na kradzieży prasy pornograficznej z osiedlowego kioska, jest dogłębnie przesłuchiwany przez Pana Policjanta :P :D)
OdpowiedzUsuńPolicjant: Gdzie mieszkasz?
Aomine: Z moimi rodzicami.
Policjant: Gdzie Twoi rodzice mieszkają?
Aomine: Ze mną.
Policjant: A gdzie wszyscy mieszkacie?
Aomine: Mieszkamy razem.
Policjant: Gdzie jest Twój dom?
Aomine: Koło domu moich sąsiadów.
Policjant: Gdzie jest dom Twoich sąsiadów?
Aomine: Jak Panu powiem, to mi Pan nie uwierzy.
Policjant: Powiedz.
Aomine: Koło mojego domu.
:D Cóż, więcej dodawać do tegoż ambarasa potrzeby nie ma :P :D I takowym oto sposobem zakończuję me szanowne przemówionko, a Tobie jak na ponadczasową tradycję przystało, pożyczuje weny niemało i ażeby w Twej główce od pomysłów aż wrzało!!!!!!!!!!!!!!!! :D Pozdróweczki ciepluśkieee, Gudbajooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;** 💛💚💙
Również witam panią arcyserdecznie!!!!!!! :D :D Brakowało mi pani wylewa słów :D :D
UsuńStoję, stoję, zresztą nie tylko ja STOJĘ ;P
Ja się właśnie zastanawiam czy iść :D Oglądałam wszystkie 7 zacnych części, a że w tej najnowszej będzie Darth Vader, to jestem skłonna, by ten film obejrzeć, albowiem lubię ten czarny charakter :D XD To jak już pani pójdzie, to byłaby pani tak łaskawa i napisała, czy warto iść? ;P
XDDD W sumie gdyby tak na to spojrzeć... ;P To rzeczywiście jest długie xD Szczególnie po penetracji pewnego CZŁONKA zacnego Aho ;P
Widziałam takiego mema, aczkolwiek pierwszy raz przeczytałam go o tak dziwnej sytuacji, jaką jest kradzieć pornosów O.O ;P
Dzięki, dzięki, wena się przyda! :D
baaaaj ;*
Ależ oczywiściuteńko iż arcywielce chętnie zdałabym Pani relację z owego filma, aczkolwiek znając moją wybredność a także kolokwialnie krytyczne nastawienie do wszelakich produkcji filmowych, ma opinia może nie być zbytnio zachęcająca :D, bowiem ostatnimi czasy siarczyście besztam wszyściutkie filmy, jakie tylko dane jest mi obejrznąć :P 😂😂 W związku z tym proponuję iż najlepszym rozwiązaniem byłoby jakby Pani zobaczyła sobie to na własne oczęta i sama stwierdziła, czy było warto czy też nie :D :P, gdyż mogem z góry założyć że jednak ów produkcja nie przypadnie mi do gusta :P :D Ja także lubuje Pana Vadera (Lecz i tak najbardziej lubuje Pana Hana Solo :D 😂) i ogólnie rzecz biorąc i tak osobiście uważam że pierwsze 3 części, no może 4 części sagi były najlepsiejsze, a potem już skutasili :P 😂😂😂 (Ahahaha, tąże akcje z kradzieżą pornosów dodałam od siebie :P :D ) ✌
UsuńMiałam iść z koleżanką i jej kolegami, ale coś nie wyszło :/
UsuńA czemuż to jest pani wobec nich taka krytyczna? O.O ;P
Hahhhahha, nie dziwię się, gdyż han jest genialny xD :D Aczkolwiek Luke też ^^
Tylko pani mogła coś takiego wymyślić ;P