___________________________________________________________________________________
~Aomine~
Wyszedłem z szatni.
Nadal miałem przed oczami sytuację sprzed kilkunastu minut. Czemu to zrobiłem? Przy
żadnej innej dziewczynie bym się tak nie zachował. Na żadną nigdy tak nie
zareagowałem. Nawet na te z miseczką F. Ale ze mnie kretyn! Tak, sam się do
tego przyznałem. Możecie zapisać ten dzień… Albo lepiej nie. Niech to nigdy nie
wyjdzie na jaw.
Nie zwracałem uwagi na krzyki Kise i
narzekania Midorimy. Już zamierzałem wyjść poza teren szkoły, ale zobaczyłem ją
przy bramie. Gadała z Sayaką. Śmiała się, założyła kosmyk włosów za ucho. Podejść
czy nie? Spróbować z nią pogadać czy udać, że się nic nie stało? Zaryzykowałem
i zacząłem iść w jej stronę. Gdy tylko mnie zobaczyła, wzięła zdziwioną
przyjaciółkę pod rękę i pociągnęła ją w stronę centrum miasta. Oż ty, serio
jest obrażona. A może się mnie boi? Albo uważa za jakiegoś gościa chorego na
głowę?
Ech, co ja narobiłem? Co ja mam jej właściwie
powiedzieć? No przecież nie podejdę i nie powiem: ,,Hej, to przy łazience to były
emocje. Zapomnijmy o tym”.
- Co jej zrobiłeś?- koło mnie jak spod ziemi
wyrósł Kuroko.
- Oi, Tetsu, mógłbyś następnym razem człowieka
uprzedzić- myślałem, że padnę trupem u jego stóp. Jeszcze ktoś przez niego
kiedyś umrze na zawał!
- Przepraszam, ale stałem tu od początku.
No tak. Stoi obok ciebie od dobrych kilku
minut, a ty i tak go nie zauważasz. Człowiek-duch.
- To co jej zrobiłeś?- dopytywał dalej. Cały
Kuroko. Nawet jeśli mu teraz nie powiem, to prędzej czy później się dowie.
Westchnąłem. Zaczęliśmy iść wolnym krokiem w
stronę jego domu. W międzyczasie opowiedziałem mu o całej sytuacji. Jego twarz
jak zwykle nie wyrażała niczego. Nie wiem, czy przejął się tym, co usłyszał,
ale trochę mi było głupio o tym mówić.
- Musisz jej to wszystko wyjaśnić- odezwał się
nagle. Prawie zapomniałem o jego istnieniu.
- Niby jak? Nie chce ze mną gadać, na dodatek
ucieka.
- Nie dziwię jej się. Taki zboczeniec jak ty
przyciąga ją do ściany i dziwnie się zachowuje. Pewnie pomyślała, że chciałeś
ją zaciągnąć do łóżka i wcale bym się nie zdziwił, gdyby tak było.
- Tetsu- syknąłem ostrzegawczo. Jak zawsze
bezlitosny.- Jeszcze raz coś takiego powiesz, a przysięgam, że ci coś zrobię.
Przejdę do rękoczynów!
-
Zaprzeczasz? Czyli nie chciałeś jej wykorzystać seksualnie? W takim razie tym
bardziej powinieneś z nią porozmawiać. W najgorszym wypadku da ci porządnego kosza.
Już chciałem mu odpowiedzieć, a nawet mocno go
szturchnąć, ale zniknął. Rozejrzałem się, lecz nigdzie go nie dostrzegłem. Cholerny
drań. Ta jego umiejętność znikania jest czasem mega wkurzająca.
Westchnąłem. Skierowałem się w stronę domu. Po
kilkunastu minutach byłem już w swoim pokoju. Mama wracała dopiero za trzy
godziny, więc cały dom miałem dla siebie. W końcu praca pielęgniarki do czegoś
zobowiązuje. Czasem musi brać nadgodziny i zostaje w pracy do późna. Za to gdy
jestem chory, to męczy mnie różnymi świństwami. Wprawdzie choruję bardzo rzadko,
bo w końcu moja zajebistość mi na to nie pozwala, ale jak już się coś takiego
zdarzy, to zabrania mi wychodzić z łóżka. Nie żebym miał coś przeciwko. W końcu
zostawanie w domu, pornosy, jedzenie, spanie do południa i obijanie się to nie
jest taka zła wizja. Bardziej przerażają mnie ćwiczenia, które później da mi
Akashi, by, jak on to zawsze ujmuje, rozgrzać moje mięśnie i przywrócić formę
sprzed choroby. Po takim treningu czuję się tak, jakby miał ducha wyzionąć.
Wyciągnąłem telefon, wcześniej rozwalając się
na łóżku. Otworzyłem listę kontaktów i najechałem palcem na ,,Buraczaną księżniczkę” ( czyt. Akinę).
Zadzwonić? Napisać? Olać to? Zadzwoniłem. A co mi tam. Najwyżej wbiję do jej
mieszkania i nie wyjdę stamtąd, dopóki mnie nie wysłucha. W końcu nie będzie
mnie do końca życia ignorować! Ja, zajebisty Aomine Daiki, miałbym zostać
poniżony przez dziewczynę?! Ha, niedoczekanie!
Nie odebrała. Wredna wredota. Chce mnie jeszcze
bardziej wkurzyć? A niech próbuje, ale wątpię, by jej to wyszło na zdrowie. I
znów odrzuciła moje połączenie! Jak w ogóle śmiała mnie tak potraktować! Takie
zachowanie jest niewybaczalne!
Zdecydowałem, że pogadam z nią następnego
dnia. Byłem już zbyt zmęczony, a przecież muszę odpocząć. Znając Akashiego da
nam jutro cięższy trening, ze względu na dzisiejsze wolne popołudnie. Psychol
jeden, będzie męczył ludzi. Najpierw daje nam wolne, by później nas zamęczyć na
śmierć. Pewnie chce, byśmy zginęli w męczarniach i z porozrywanymi mięśniami. On
ma spore szanse na to, by zostać sadystą, mordercą, gwałcicielem, psychopatą i
medium w jednym. Nic się przed nim nie ukryje. Przecież… Cholera! A jeśli on
dowie się o tym zajściu z Akiną?! Przecież on może wyciągnąć wszystko od
każdego członka Pokolenia Cudów! Wszystko! A Tetsu wie… Boże, oby tylko ten
wredny karzeł się nie wygadał… Boże, spraw, by psychol się nie domyślił. Jeśli
w jakiś magiczny sposób się dowie, mogę się pożegnać ze spokojem na co najmniej
miesiąc, a najgorsze będzie to, że zabierze mi moje pornosy i ich nie odzyskam!
O, to już by było dla mnie za wiele. Zniosę nawet potrojone treningi, ale co
zrobię bez widoku tych pięknych cycków z miseczką F?! Umrę. Jak się będę dokształcał
o kobiecym ciele i krągłościach bez tych pięknych modeleczek? Znaczy mogę iść
na żywioł, ale to i tak nie zawsze się uda. Poza tym… Ostatnio kręci mnie tylko
jedna, wyjątkowo wkurzająca dziewczyna. Nie żebym nie miał ochoty na inne
cycate laski z naszej szkoły, ale żadna tak na mnie nie działa jak Akina. I to
nie jest takie uczucie, że ją przelecę i będzie dobrze. Ja po prostu lubię jak jest
obok i się ze mną przekomarza.
Zwariowałem. Czas się zwolnić ze szkoły i iść
do psychiatryka. W życiu bym nie podejrzewał, że będę się tam musiał znaleźć szybciej
niż Akashi. Ach, życie… Niesprawiedliwe.
Następnego dnia wstałem pół godziny wcześniej
niż zwykle ( możecie już bić brawo i się przede mną kłaniać, nie mam nic
przeciwko), czym bardzo zaskoczyłem matkę. Nawet sprawdziła, czy nie mam gorączki.
Chociaż zawsze wtedy, gdy mam podwyższoną temperaturę, leżę prawie jak zabity i
nie mam na nic ochoty.
Zrobiła mi śniadanie i postawiła przede mną
talerz z kilkoma kanapkami.
- Czy ja o czymś nie wiem?- spytała
podejrzliwie i usiadła koło mnie.
- Hę?- nie zrozumiałem.
- Z własnej woli wstałeś wcześniej niż zwykle-
zaczęła.- Nawet przy tym nie marudziłeś. Coś się stało? Masz jakiś problem?
- Nie… Mam tylo cos do zalatwinia-
odpowiedziałem z pełną buzią.
- Daiki, ile razy mam cię prosić, byś nie
gadał z jedzeniem w buzi?!- podniosła głos.
Połknąłem wszystko
i kontynuowałem:
- Powiedziałem, że mam coś do załatwienia.
Muszę z kimś pogadać.
- Dziewczyna?- mrugnęła do mnie porozumiewawczo.
- Nom…
- Czyżbyś sobie wreszcie kogoś znalazł?-
wyglądała na nieco podnieconą.- Musisz mi ją koniecznie przedstawić! Dziś
kończę pracę wcześniej, więc ją przyprowadź po szkole do domu. Zrobię pyszny
obiad!
Czyli już sobie wszystko zaplanowała. Ma być
Akina, ma być obiad, ma być milion pytań… Jak ona sobie coś zaplanuje, to nic
nie zmusi ją do tego, by zmieniła plany.
Wyszedłem z domu. Przed wyjściem usłyszałem
jeszcze kilkanaście jej rad dotyczących tego, jak zaprosić Akinę do domu. Jezu,
po prostu podejść, logicznie zacząć rozmowę i na końcu jej oznajmić, że jest dziś
gościem w moim domu, bo moja rodzicielka tak sobie zażyczyła. Proste, nie? Więc
po co dodawać jakieś uprzejmości typu: pięknie wyglądasz, chcesz zjeść z nami
obiad?, do twarzy ci w tej bluzce… Tylko bym niepotrzebnie zmarnował czas.
Stanąłem za drzewem i zerknąłem na wyświetlacz
telefonu. Za kilka minut powinna tędy przechodzić Akina. Nie pomyliłem się.
Szła w towarzystwie Sayaki. Czas rozpocząć misję!
~Akina~
Wyszłyśmy z domu i
zaczęłyśmy gadać o nauczycielu od japońskiego. Ostry, ale dobrze tłumaczy.
Wprawdzie ma już swoje lata, ale jak mu nie podpadniesz, to jest przeważnie miły.
Właśnie chciałam powiedzieć Sayace o ostatnim treningu Pokolenia Cudów, aż
nagle usłyszałam znajomy głos:
- Nadal mnie będziesz ignorować?
Odwróciłam się błyskawicznie. Aomine. Czego
ten kretyn znowu chce? Zapoznać mnie z kolejną ścianą? Zgwałcić?
- Czego chcesz?- warknęłam.
- Pogadać.- odpowiedział całkiem spokojnie,
ale w jego głosie można było wyczuć lekkie poirytowanie.
- Jestem zajęta rozmową z…
- Spoko, pójdę przodem- odezwała się nagle
Sayaka. ZDRAJCA! Zdradziła mnie! Zostawiła na pastwę tego zboczeńca! Jeśli
przeżyję to spotkanie, to ją zabiję!
Zaczęła iść w stronę szkoły, a wcześniej
posłała mi pojrzenie, które mówiło samo za siebie: ,,Albo wszystko z nim wyjaśnisz, albo nie masz dziś gdzie spać.”
Ostatnio wszyscy się na mnie uwzięli. Może jednak powinnam zacząć nosić ze sobą
szczęśliwe przedmioty, które daje mi Midorima? Nie, aż tak zdesperowana jeszcze
nie jestem.
- O czym chcesz pogadać?- spytałam i
skrzyżowałam ręce na klatce piersiowej.
- O Świętym Mikołaju, a o czym innym mógłbym z
tobą gadać?- burknął.
- To mów, chętnie posłucham.
Wolnym krokiem zaczęliśmy iść w stronę
szkoły. Przez chwilę panowała między nami cisza, której nie chciałam przerywać.
W końcu odezwał się Aomine:
- To wtedy…- zaciął się czy jak?- Sam nie
wiem, dlaczego to wtedy zrobiłem. Jakoś tak samo wyszło… Nie wiem… Chwila
słabości? Bardzo cię przestraszyłem?
Prychnęłam.
- Wcale mnie nie przestraszyłeś- skłamałam.
Tak naprawdę to się bałam, ale nie chcę, by mnie uznał za słabeusza. Nie chcę wyjść
przy nim na bezbronną nastolatkę, która się nie umie obronić. Właściwie czemu wtedy
nic nie zrobiłam? Nie mogłam się ruszyć, nogi odmówiły mi posłuszeństwa. Przy
innym chłopaku, na przykład Haizakim, wierzgałabym nogami we wszystkie możliwe
strony i wrzeszczałabym najgłośniej jak się dało.
Serce mi wtedy mocno waliło, oddech miałam
przyspieszony. Nigdy nie czułam czegoś takiego. Z jednej strony czułam się
niepewnie, ale z drugiej… Taka bliskość mi pasowała. Nawet jej chciałam.
- Kłamiesz- powiedział nagle.- Gdybyś się nie
bała, to byś nie uciekła.
- To były tylko chwilowe i niezrozumiałe dla
mnie emocje!
- Mogę powiedzieć dokładnie to samo. Skoro żadne
z nas nie umie wytłumaczyć swojego zachowania, to może o tym zapomnimy?
Nie odpowiedziałam mu od razu. Nie miałam
lepszego pomysłu, ale co będzie, jeśli się takie coś powtórzy?
- Dobra, ale spróbuj jeszcze raz zrobić coś
takiego, a ci nogi z dupy powyrywam!- zagroziłam, na co się zaśmiał.
- Tak, tak, już to widzę. Tak przy okazji, to
moja mama zaprosiła cię dziś na obiad po szkole, więc idziesz do mnie.
Nieco zesztywniałam.
- Dziś?- powtórzyłam niepewnie.
- Tak. Matka bardzo chce cię poznać.
- Coś ty jej o mnie naopowiadał?
- A nic ciekawego… Powiedziałem, że masz problem
z nadwagą, że masz dysleksje, seplenisz, ciągle się rządzisz, masz zadatki na
psychopatkę…
Zatrzymałam się i miałam wrażenie, że
pobladłam.
- Kpisz sobie ze mnie- stwierdziłam po chwili.
- Ale prawie się nabrałaś- wytknął na mnie
palcem.- Żebyś widziała swoją minę!
- Prawie to duża różnica- burknęłam i się
lekko zarumieniłam. Odwróciłam głowę, a chwilę później doszliśmy do szkoły.
___________________________________________________________________________________





Ostatnie zdjęcie mnie powaliło ❤
OdpowiedzUsuńHohoho, ciekawe co będzie jak mama Aomine spyta się czy to właśnie Akina jest jego dziewczyną xD musze to sobie dokładnie wyobrazić!
Czekam na następny, pośpiesz się, bo Haruu lubi czytać twe opowiadanie! C:
Rozdział 10 jest przygotowywany :D Miło mi! Dziękować :***
Usuń"Po takim treningu czuję się tak, jakby miał ducha wyzionąć. " ~ Jakbym
OdpowiedzUsuń" I to jest takie uczucie, że ją przelecę i będzie dobrze." ~ Mam wątpliwości, co do tego zdania :c
" - Nie… Mam tylo cos do zalatwinia- odpowiedziałem z pełną buzią." ~ tylko, coś, załatwienia
"Zapoznać mnie z kolejną ścianą?" ~ OMG XD
Ułomine to diabeł wcielony ;D Żeby tak dziewczynę okłamać?! Mógłby się chociaż bardziej postarać przy zapraszaniu jej, ale nie, po co, phi... Akaś, naucz go dobrych manier! Ale pomiń naukę o obsługiwaniu nożyczek, ekhem...
Rozdział, jak zwykle, przezabawny, a rozmowa Aomine z Kuroko mnie powaliła XD A co dopiero komentarze Akiny! Czekałam aż wyjaśnisz sytuację z jej punktu widzenia i nie zawiodłam się! Oboje coś do siebie czują, ale żadne nie wie, co takiego, ech... Wyjaśnijcie sobie wszystko, a nie! I dajcie buziaka!
Nie, Aomine, nie myśl o szekszach, bo ja do siebie zrazisz ;-;
Czekam z niecierpliwością na więcej ;D Szczerze mówiąc, już bym chciała 10 rozdział :3
PS. Mnie też powalił ostatnim obrazek, gdzie Ty je znajdujesz? :D
Usuń" - Nie… Mam tylo cos do zalatwinia- odpowiedziałem z pełną buzią." ~ tylko, coś, załatwienia~~ to tak specjalnie, bo mówił z pełną buzią XD
Usuń10 właśnie piszę :D pojawi się jeszcze dziś ;) A co do obrazków... przeszukuję Neta, głównie grafikę Google i jakoś tak po dłuższym ( bardzo dłuższym XD) szukaniu, pojawiają się takie, co mi się podobają :D
A, spoko, cofam tamten błąd ;D
UsuńA pisajaj, ja czekam :3
W sumie to jest już w luj późno, a ja to czytałam i teraz nie mam siły na napisanie komentarza. No i po co to, na co to. Mój musk ma laga.. Cholera jasna! Skup się dziewczyno! Nikt nie chce wysłuchiwać o twoim niedojebaniu -_- lol im później, tym wredniejsza robi się moja podświadomość. Dobra..
OdpowiedzUsuńTen rozdział mogę skomentować jednym zdaniem:
"Rozterki uczuciowe niedoszłego gwałciciela i jego ofiary" xD
Pozdrawiam
Krótko, ale na temat :D XD
UsuńRównież pozdrawiam ;)