niedziela, 24 lipca 2016

Powrót!

Ohayo, moi mili! :D
Wczoraj wieczorem wróciłam z gór, ale nie miałam już siły, by dodać tego posta xD A dziś z koleżanką poszłam nad zalew w swoim mieście na spotkanie młodzieży z ŚDM, więc tam też się sporo zeszło ;P Ale za to było superaśnie! :D Poznałam kilku miłych (i przystojnych *.*) Włochów, pogadałam z nimi, a kilka razy tańczyliśmy różne tańce i było super! :D O dziwo angielski mi wychodził XD A i ludzie mili, to było sympatycznie ^^

A teraz wreszcie wstawiam tego posta informacyjnego :D
To niestety nie jest żaden rozdział, bo nic nie jest skończone, ale wkrótce się coś pojawi ;)
Najpierw chcę skończyć kolejną część ,,Zemsty", ,,Kryminalistki" bądź ,,Wygranej", by później wstawić jedną z rzeczy, na które wpadłam na wyjeździe. Nawet tam nie mogłam wyrzucić z głowy pomysłów na opowiadania xD

Macie tu kilka opcji do wyboru, a to, co najbardziej wam się spodoba z opisu, będzie pierwsze wstawione ;)

1. MIDOTAKA
 Jest coś takiego jak miłość od pierwszego wejrzenia? Do tej pory żaden z nich w to nie wierzył, ale kiedy spotkali się na studiach, zmienili swoje zdanie. Przypadkowe spotkanie w akademickiej kawiarence odmieni ich życie.

2. LEVI X EREN
Eren jest pod dowództwem Levi'ego, więc musi wykonać każdy jego rozkaz. Każdy. Jak zareaguje, gdy kapral zacznie mieć ochotę na ,,małe eksperymenty"? Cóż, niewykonanie rozkazu grozi surową karą...

3. AOKAGA (kto by się spodziewał ;P)
Każdy dostaje czasem prezent od ukochanej osoby i zwykle się z tego cieszy. Kagami jednak ma ogromną ochotę zamordować swojego chłopaka za podarunek, jaki ten mu sprawił. Bo kto normalny kupuje ukochanej osobie fartuch z nagim kobiecym ciałem?!

4. KAGAKISE
Kagami uczy Kise gotować. Robią skomplikowane ciasto czekoladowe, ale czy pobyt w kuchni skończy się tylko na wypieku? 

5. TAKAO X KUROKO (nowość! tego jeszcze tu nie było ;P)
Kuroko spotyka w barze Takao. okazuje się, że obaj przyszli tu po to, by się upić bo zakończonych związkach. Kagami zdradził Kuroko z Aomine, a Midorima Takao z Akashim. Mężczyźni umawiają się na jednorazowy seks, by zaspokoić swoje potrzeby. Jednak pragnienie drugiej osoby i jej bliskości rośnie i staje się coraz trudniejsze do okiełznania...

6. AOKISE (częściowe)
Kise przychodzi do Kagamiego, ale nie spodziewa się takiego widoku - Taiga ma całe podrapane ręce, a jego bluzki uczepił się mały chłopiec z kocimi uszami, zębami i ogonem. Ma na szyi obrożę z jednym słowem: Aomine. Człowiekozwierz polubił Kise, więc ten, za zgodą Taigi, przygarnia go do siebie. Wszystko zapowiada się dobrze, do momentu, gdy Kise w swoim łóżku zamiast małego stworzenia, spotyka wyższego od siebie i bardziej umięśnionego chłopaka, który wygląda jak starsza wersja jego ,,kociątka". A gdy stworzenie jest głodne, bierze to, co ma pod ręką...

7. WARIATKOWO!
Niespodzianka xD Ale na pewno, jak to w każdej części, będzie masa rozrywki i wariactwa ;P Jeszcze jedno - to opowiadanie planuję zrobić z czytelnikami, więc jeśli ktoś chce w nim wystąpić, proszę to napisać w komentarzu! Należy też podać ulubioną postać z KnB; musi to być ktoś z PC bądź Seirin. Ewentualnie Himuro lub Takao, jeszcze nie zdecydowała, czy tu wystąpią ;P



To by było na tyle z mojej strony ;) Mam nadzieję, że te cośki, co wpadły mi do głowy, przypadną wam do gustu ;) Albo przynajmniej część z nich xD
A teraz życzę miłego wieczoru i udanego poniedziałku! :D <3

_________________________________________________________________________________


14 komentarzy:

  1. Akina-chan, czekałam na Ciebie❣❤
    Wybieram Zemstę❣ (Tak, będę Cię o to męczyć aż do porzygu ;* ) Ale ten...oczywiście AoKaga. Mnie nie musisz nawet pytać, by wiedzieć, że to zawsze będzie AoKaga *-* Ewentualnie AoKise bo KagaKise nie zniosę. BŁAGAM TYLKO NIE KAGAKISE ;^;
    Kilka lat temu marzyłam by pojechać na ŚDM, ale teraz za bardzo boję się muzułmanów xDDD ja z tych wakacyji kcem wrócić w jednym kawalku :D

    Ahh, jak ja Cię dobrze rozumiem ^-^ Sama mam coraz to nowsze pomysły, i szczerze to nie mam pojęcia za co się zabrać najpierw. Aż myślę czasem, by wyrwać sobie tę głupią głowę :P
    W sumie to odczułam potrzebę by skomciać po kolei wszystkie Twoje powyższe pomysły. Tak więc lecimy z tym koksem.


    1. MIDOTAKA - Słodkie, ten pairing budzi we mnie jakieś poczucie nostalgii. Sam pomysł to moim zdaniem świetny materiał na słitaśne scenki, ochy i achy.
    2. LEVI X EREN - Już się boję.. Nie, jakoś nie trawię tego paringu :3 Levi tylko z Erwinem ❤
    3. AOKAGA - Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak...itd itp.
    Zrób to. Zrób to dla mojego kokoro ❤.❤
    4. KAGAKISE - Nie widzę między nimi chemii, gomene </3 ;-;
    5. TAKAO X KUROKO - A to faktycznie nowość. No i podoba mi się wizja Kagamiego zdradzającego Kuroko z Aomine, mniam (wiem, to okropne, gardzę zdradą i w ogóle, aleeeeeeeeeee...AoKaga ❤ ). Ciekawe co z tego wyniknie (Już się boję...) xD
    6. AOKISE - Co to znaczy częściowe? :3
    7. WARIATKOWO! - Kolejne? :D Haha nie no pisiaj, zawsze mnie rozśmiesza ❤
    Wenki życzę dużo i pozdrawiam cieplutko❣ ^-^
    Toriś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, miło mi <3 :D
      Mam już pomysł na ,,Zemstę", teraz muszę to tylko napisać xD Ale postaram się sprężyć ^^
      Ja nie jadę do Krakowa, ale kilka osób poznałam :3

      Aż za dużo tych pomysłów xD

      1. Zobaczymy, jak wyjdzie xD Bo zapowiada się na romansopodobne coś, a takich zwykle nie piszę ;P
      2. Ja lubię oba xD
      3. Rozumiem, że najpierw chcesz AoKaga? ;P <3
      4. Jak dla mnie w sumie ciekawy paring ;P
      5. Tak, AoKaga wszędzie! XD :D <3
      6. Że będzie kilka rozdziałów tego opka ;)
      7. Ja z kolei lubię je pisać xD

      Dziękuję <3 I również pozdrawiam! <3 ;*

      Usuń
    2. Wymieniliście się kontaktami? ^-^

      1. Ale oni są tacy pocieszni razem *-*
      2. No ja tylko ten jeden, jakoś mi nie pasuje Eren do Leviego, bo to ukexuke... xD
      3. Ależ oczywiście, że tak, cóż to jest w ogóle za pytanie, oczywista to oczywistość ❤
      Choć jest kilka historyjek, które również chętnie powitam jeśli pojawią się wcześniej xD
      4. Niet, oni do siebie nie pasujom ;^; Kagami tylko z Ahomine ❤
      5. Ich trzeba wcisnąć, gdzie się tylko da ❤
      6. Ooo, no to świetnie. Już się nie mogę doczekać❣ ^-^ Znaczy, AoKaga i w ogóle ❤ ale ten pomysł też jest świetny xD
      7. No to git. Pisiaj :D

      Besitos ;*

      Usuń
    3. Nie mieli fb :C :( A nr telefonu nie, bo rozmowy za granicę są strasznie drogie :C

      1. Też ich lubię ^^
      2. xD W sumie... ;P
      3. Wiedziałam xD :D
      4. <3 Też wolę AoKaga *.*
      5. Zaczynam się bać, że mam obsesję... xD
      6. Cieszę się xD
      7. ok :3 ;P

      Paa <3

      Usuń
    4. A maile? xD

      1. ❤
      2. No ciekawe co z tego wyjdzie, kiedyś czytałam yaoi, gdzie było semexseme xD
      3. AoKaga is life ❤
      4. Ja ich wolę zawsze i wszędzie. Najukochańszy pairing yaoi ever ❤ no, przynajmniej dla mnie xDD
      5. Jeśli już jej nie masz, to będziesz mieć, obiecuję ;* ❤
      6. Pisiaj to ^-^
      7. W sumie nie obraziłabym się gdyby znalazła się tam jakaś zboczona wariatka o imieniu Toriś xDD taka wariatka co to lubi znęcać się nad ludźmi i jedzenie ❤ xDD

      Do kolejnego komcia ;*

      Usuń
    5. Nawet nie pytałam xD

      Nie ma sprawy, możesz się tam pojawić, tylko mogłabyś mi podać ogólny wygląd? I ulubioną postać? będzie mi łatwiej wstawić twój wątek ;)

      Pa <3

      Usuń
  2. Dzisiaj pieprzę, nie rymuje, ale Panią powituje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :P Noo i witam Cię z powrotem Akinacchi najdroższa najserdeczniej jak potrafię :D Spoko pała, proszem siły zregenerować odpowiednio, albowiem sprawę sobie zdaję iż gdyż szczytowanie ( ͡° ͜ʖ ͡°) :D, to znaczy zdobywanie szczytów górskich :D, nikczemnie zabiera mnóstwo energii życiowej oraz fizycznej :D :P Ojojoj, no to cieszuję się przearcyogromniaście iż gdyż Pani miluśko spędziła dzionka oraz cieszuję się że się cieszujesz :D, aczkolwiek niech mi nawet Pani nie wspomina już o ŚDM bowiem albowiem, niezacnie zamieszkuje sobie centrum miasta, gdzie najgłówniejsze atrakcje ów wydarzonka mają się odbyć, i mówiąc najprościej jak się tylko da, osobiście rzygam i serdecznie mam dość owego eventa, a przecie nawet wcześniej wspomniane światowe dzionki młodych pał :D jeszcze się nie rozpoczęły :P :D Aaaa, proszę Pani najszanowniejsza, ja tam dobrze wiedziałam iż gdyż arcymnóstwo dzikich pomysłów zagości w Twym cennym mózgowiu :D I teraz sobie pomaluśku przechodząc do ów wytworków Pani szanownej wyobraźni, to bardzo ciekawo się zapowiada, bowiem praktycznie przedstawia tu Pani same yaojce, na jakie to se od dawna mam nieposkromioną ochotkę :D Co do wielmożnych Levi x Eren, szczerze powiadając, ów pairing na swego sposoba jest intrygujący, albowiem najwielebniejszego Pana Leviego najbardziej ubóstwiam w połączeniu z Panem Erwinem :D No po prostu (Oczywiście oprócz drogich AoKisiałków :D) coś arcypięknego :D Następnym przezacniutkim pomysłem jaki to niewątpliwie urzekł moją pałę :D, jest sobie przewspanialutki Kurosiek x Takaośiek :D Sam fakt nie błahy iż historia ów osobników ma rozpocząć się w barze na nieokiełznanym pijaństwie, działa na moją czcigodną osóbeczkę niczym lep na muchy, nożyczki na Akaszjego i pornosy na najukochańszego Aomiśka :P :D Odnośnie KagaKisiów, oczywistą sprawą jest, iż gdyż to jakże skomplikowane preparowanie tegoże niezwykłego czekoladowego wypieka absolutnie nie zakończy się na wyjęciu ów ciasta z piekarnika :D, a na 777 procentów na jakimś gorrrącym tiru-riru :P Wobec tego więc, byłabym wielce chętna na poznanie szczególików z tego seksownego kucharzenia owych Panów :P :D A na końca, w nawiązaniu do opowiadaneczka z wielebnymi czytelnikami, to chyba nie muszem Ci mówić iż gdyż jak najbardziej bym mogła w tejże historyjcie zacniutko zagościć :P Mą arcynajulubieńszą postać Pani doskonale zna :D, jednakże zrobisz sobie z tą kwestią, co tylko chcieć będziesz chciała Akinko szanowniutka :P :D Tymczasem wypowiedziałam tu Ci co wypowiedzieć miałam :D i w związku z zaistniałą sytuacją, również pożyczuję Pani gorrrąąąącejjj nocki oraz przemiluśkiego poniedziałeczka :D Pozdróweczki, przytulasy, kutasy :D :P :D Gudbajoooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;** ♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co roku się o tym przekonuję i przyznam, iż to SZCZYTOWANIE jest naprawdę męczące ;P Oj, to rzeczywiście musi mieć tam Pani niezły hałas xD
      jak mnie naszła wena, tak nie mogłam skończyć zapisywać ;P A no rzeczywiście O.O Choć wyjątkiem jest Wariatkowo - tam yaoiców nie planowałam XD
      Kuroko i Takao jakoś nigdy nie byli parą, którą chciałam łączyć, a tu proszę - powstał pomysł na tego cośka ;P
      Czyli że po ,,Zemście" i ,,Kryminalistce" jest Pani chętna na KagaKise? I to mam pierwsze wstawić? :D
      Cieszę się ogromnie, że Pani chce w tej historii wystąpić! :D Mam tylko nadzieję, że w żaden sposób Pani w tym opku nie obrażę... ;P
      Dziękuję arcyserdecznie! <3 :D <3
      A te kutasy się mogą przydać, ale tylko szanownego Daikiego xD (od kiedy to on ma kilka kutasów? O.o ;P)
      Paaaaaaaaaaaa <3 ;* :D

      Usuń
    2. Ahahaha, iż mam hałasa to za mało powiedziane :P Toż jest istny chaos :D :P Dokładnie, jak zdziczała wena mózgowniczkę napadnie to arcyciężko jest wydostać się z jej szponów :P :D Aczkolwiek przecie to dobrze :D Tak, oczywiście iż gdyż jestem chętniutka na najzacniejsze Kagamisiowo- Kisiowe ekscesy-sekscesy, albowiem ma pała juz od dawna wiruje wokół ów ciekawego pairinga :P :D Lecz kiedy tegoże wytworka szanowna Pani wstawić zechce, to już tylko Twa inwencja :D No prze Pani, ależ dla mnie samym niesamowicie niesamowitym zaszczytem było by wystąpić w Twym wielebnym opowiadaneczku :D 😆 A co do jakiegoś obrażania to absolutnie Pani se może pisować o mej wielmożnej osóbce co tylko Pani zechce, gdyż iż ponieważ ja dosłownie wszyściutko obracam w żarciki i nigdy, ale to przenigdy w historii nie strzelam fochów oraz fochopodobnych :P :D :P AHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHHAHAHAHAHH :D Aomisiek najdroższy posiada kilka kutasów :D No powiem Pani iż że jest to bardzo intrygująca teoria i chyba warto ów aspekta rozważyć :D 😂😝😵😈😄👅✌✌

      Usuń
    3. Szczerze powiedziawszy, to ostatnio też mam jakąś ochotę na ten zacny, aczkolwiek nieco dziwny, paring xD :D :D ;P
      To dobrze, będę spokojniejsza xD ;P :D Też się rzadko obrażam xD :D
      oj, tyle by było przyjemności xD
      Bajooo <3

      Usuń
  3. AaaaaaaaaaaAkina wróciła!!!! Yaaaaaay!!!! *taniec szczęścia i radości * wszyszko chce wszyszko *.* nwm co podoba mi się bardziej XD bo z jednej strony awwww AoKise, ale z drugiej strasznie lubię "niekanoniczne" (?) paringi :3 takży ten, nieważne CO ja i tak będę zadowolona! \(*o*)/ wgl jak będziesz pisać wariatkowo to ja też cem być *majta łapami na wszystkie strony * da radę? ^w^ *prosi piesek i szczenięce oczka* a jakby co to ja uwielbiam Midorina :3 poprawiałabym mu te okularki (to wcale nie tak, że mam słabość do zielonych oczu) XD no a ten, co to ja jeszcze miałam... A tak! Yaaaaaay jesteś spowrotem!!! Łiiiiii yaaay yupi ya yey muderfuckers!!! (/*w*)/\(*w*\) wgl wyjazd sie udał? I ej ty jesteś na ŚDM? O.O pozdrowionka i ciepłe tulaski ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *dołącza się do tańca* :D
      Też się cieszę ^^
      Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :D ;P
      Da się zrobić ;) tylko mogłabyś mi podać jakiś ogólny wygląd jako postać, którą chcesz występować? Włosy, kolor oczu... ok? :)
      Wyjazd bardzo się udał! :D Uwielbiam góry <3
      Nie, u mnie w mieście tylko Włosi i Francuzi byli, z którymi gadałam, ale do Krakowa nie jadę :C I w sumie teraz żałuję trochę :/ A ty?
      pozdrawiam cieplusio i dziękuję <3 ;*

      Usuń
  4. Co do postaci, że tak to ujmę- czarno to widzę XD czarne włosy do ramion, czarne oczy i trupio-blada karnacja i generalnie to niskie to to XD ja tylko raz byłam w górach i źle to wspominam, bo musiałam biegać zamiast spacerować T.T co do Krakowa, miałam jechać, ale grupa się rozwiązała i też nie jadę, a chciałabym *.* pozdrowionka i wesołych wakacji ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dzięki za wygląd ;*
      To ja spacerowałam, a raczej wlokłam się noga za nogą na szczyty xD
      Moja koleżanka jedzie i teraz trochę żałuję... :C
      nawzajem! ;* :D

      Usuń