sobota, 16 lipca 2016

UWAGA!!! INFO!!

Ohayo wszystkim :D

Jutro rano wyjeżdżam w Bieszczady i wracam w sobotę, więc przez ten czas nie będę niczego dodawała. Na razie żadne opka nie są skończone, więc po przyjeździe którąś część skończę i dopiero wstawię ;) Nie wiem dokładnie, kiedy to będzie, ale pomysły już mam spisane, więc powinno w miarę szybko się pojawić po moim powrocie ;)
Wiem też, że czekacie na ,,Zemstę" i... Przepraszam, że znów mam w niej taki zastój :C Pomysł mam, ale jakoś nie mogę się zabrać za pisanie :/ Nadrobię to, gdy tylko wrócę, obiecuję!
,,Kryminalistka" jest już gotowa mniej więcej w połowie, więc kolejny rozdział pojawi się również po powrocie xD
Ogólnie wszystko pojawi się po powrocie ;P

Może w górach wpadnę na jeszcze inny pomysł? Może tam mnie nawiedzi jeszcze większa ilość weny? ;P Chociaż na razie to, co mam, wystarczy xD I tak nie wyrabiam z pisaniem...

A teraz żegnam się z Wami na tydzień ;)

PS. Przez ten czas może być różnie z komentowaniem, więc... Jak coś to skomentuję wasze dzieła po powrocie ;)

Bajooo <3




6 komentarzy:

  1. Hejooo!
    Fajne Ci ;p Aczkolwiek ja nie lubię jeździć w góry latem :/ Najbardziej lubię wiosną ^^ (bo w zimę jeszcze nie byłam xD :/)
    Hmm... Cały tydzień bez Akiny :/ W sumie to dwa tygodnie, bo za tydzień ja z kolei wyjeżdżam xD

    Ha, to niech się Pani cieszy, że nie wyrabia z pisaniem, bo ja aktualnie nie mam żadnych pomysłów na NIC ;-; ;p

    Bajooo! :* Baw się dobrzeee! :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam <3 i latem, i zimą ;)
      Dwa tygodnie bez Mine?! o.O

      Dziękuję i wzajemnie! :D ;*
      Pa <3

      Usuń
  2. Czy to chłopak czy dziewczynka, każdy ma prawo dobodpoczynka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :P Powituje najszanowniejszą Panią arcyserdecznie i w odniesieniu do mego przywitanka to doskonale Ciebie rozumuje, albowiem chyba nie ma nic gorszego niż spędzenie całych wakacji w miejscu zamieszkania :O :D Wobec tego więc, nie pozoSTAJE mi już nic innego jak pożyczyć Pani arcyudanego wypoczynka, piękniutkiej pogody (bowiem pogoda tegorocznego lata jest jakaś wyjątkowo skutaszona :O, no przynajmniej u mnie :O 😠) oraz arcyzajebistej zabawy podczas Pani wyjazda :D Z autopsji wiem iż gdyż najlepsiejsze pomysły na tworzenie twórczości generują się właśnie wtedy, kiedy się podróżuje, więc ponadto ich także Pani pożyczuje, a w szczególnej szczegółowości owej weny zrealizowania :D Jeśli już jesteśmy w temaciku wakacyjnego wybywania w świat, to automatycznie chcę Pani uroczyściutko obwieścić iż gdyż sama wykutaszam na urlopa za dwa tygodnie i 5 dniów i pałowego pojęcia nie mam, kiedy z ów wyjazda powrócę :D więc w związku z tym gdybym przypadkowo na jakiegoś okresa czasa nikczemnie przestała zaszczycać swą szanowną obecnością Twego bloga, to proszem sobie czasem nie myślować, iż odeszłam tak bez słowa pożegnania :P :D Ja już zakończuje mego komunikata, a Tobie raz jeszcze życzuje arcyzajebiściutkiego zdobywania górskich szczytów :D :P Gudbajooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;** 💖💕💝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo arcyserdecznie Pani dziękuję i mam nadzieję, że pogoda się sprawdzi 😃😄
      No u mnie też ostatnio padało 😣😑 to już ewentualnie będę wiedziała, czemuż to pani nie będzie 😃😜 jeszcze raz wielkie arigatou! 😄😁😘❤😄

      Usuń
  3. PS. Tam powyżej na począteczku chodziło rzecz jaśniutka o "do odpoczynka" a nie jakiegoś zmutowanego wyraza, jaki to się wytworzył :O :D Proszę wybaczyć za tę niedogodność, albowiem mój jakże wspanialutki telfonik nie potrafi pisać :O :D :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój telefon też tak czasem ma, doskonale Panią rozumiem ;) :p

      Usuń