piątek, 13 listopada 2015

Wierszyk :D

Jadłam kolację i nagle mnie oświeciło! Wymyśliłam ten oto przejaw moich ,,zdoności poetyckich" XD Rymy same mi się dobrały, a wyrazy w pary poukładały (coś czuję, że rymuję :D).

 Błagam, nie załamcie się tym.... XD
_____________________________________________________________________________________

 
                                       Głośnymi brawami przywitajmy Cudów Pokolenie,

                                        Którego wszyscy członkowie to ogromne lenie.

                                        Mają różne zainteresowania i charaktery,

                                         Ale nigdy nie spotykają się na rowery.

 

                                         Na pierwszy ogień pójdzie kochana blond ciota,

                                         Ten model, co zwie się Kise Ryouta.

                                         Fanki mu żyć w spokoju nie dają

                                         I jego młodzieńcze życie zatruwają.

                                        

                                          Teraz przedstawię Daikiego Aomine,

                                          Tego, co często robi zboczoną minę.

                                          Przy swoich świerszczykach się masturbuje,

                                          Za to na boisku podczas gry króluje!

 

                                          Shintarou Midorima to chłopak przesądny,

                                          Wysoki, poważny i bardzo rozsądny.

                                          Jego specjalnością są wysokie trójki,

                                          A w szkole nigdy nie dostał żadnej dwójki.

 

                                           Akashi Sejiuro to imperator urodzony,

                                           Do panowania ma talent wrodzony.

                                           ,,Znaj swoje miejsce”, zawsze powtarza,

                                           A w domu ma świetnego kucharza.

 

                                            Kuroko Tetsuya jest jak cień,

                                            Często znika i w nocy i w dzień.

                                            Podaniami się zajmuje

                                            I waniliowe shake’i zawsze kupuje.

 

                                             Murasakibara Atsushi to wysoki gość,

                                             Który, jak chce, potrafi dać w kość.

                                             Ciągle tony słodyczy wpierdziela,

                                              Jego ulubionym dniem tygodnia jest niedziela.

 

                                             Pokolenie Cudów – silna drużyna,

                                             Z którą przygoda się zaczyna.

                                             Poznaliście każdego z tych przystojniaków,

                                             Nie powinniście mieć już żadnych braków!
____________________________________________________________________________________
 
 








 

                                            

 

                                         

                 

 

16 komentarzy:

  1. Aaa!!! Mój Ryota-ciota!
    Taa... Obsesja. Czy leczą gdzieś z uzależnienia od żółtej małpy? Śmiem wątpić.
    On jest żółty nawet... \/ tam... (Ciii... Tego nie było!)

    Wierszyk mega. Bardzo mi się spodobał. Szczególnie niektóre zdania zdobyły moje serduszko (?) Już... *Mine liczy* drugim zdaniem położyłaś mnie na łopatki xD

    I jest o Kisi <3
    I jest o Aosiu<3
    I jest o Akashu<3
    I jest o Midosiu<3
    I jest o Atsuchim, co wpierdziela batony <3

    A-ale nie ma Tygryska... A kit! Ten raz poszedł na urlop. Należy mu się xD

    Rozwaliły mnie poszczególne zdania (prawie wszystkie), ale nie będę ich to przytaczać, bo nie o to chodzi ;-)

    W każdym razie wierszyk códny, ja do rymów nie mam przeznaczonej żadnej, nawet najmniejszej części mózgu... A nie... Zaraz, zaraz. Ja nie mam mózgu... To wszystko tłumaczy.
    Kończę więc i idę szukać jakiegoś mózgu. Może Zombi mi sprzedadzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf.. czyli się nie załamałaś :D cieszę się, że moja ,,poezja" ci się spodobała ^^ dziękuję za koma :**

      Usuń
    2. Cudny*

      Mózgu nie znalazłam T.T A może to i dobrze? Raczej dobrze xD

      Usuń
    3. Musisz mieć mózg, skoro piszesz takie fajne opowiadania :D XD

      Usuń
  2. Jaki fajny wierszyk..:3 B-Bardzo fajny pomysł..! :3 N-Naprawdę winszuję! W-Wymyślić coś takiego, nie no! <3 A-Akin-senpai t-taka zdolna..*iskierki w oczkach*
    Część o Kisi mnie rozśmieszyła..^^" I o Aomine..^^"
    A o Kuroko..p-po prostu m-miałam ogromny uśmiech na twarzy..<3
    C-Co tu dużo gadać..;-; T-TO było po prostu cudowne..!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O-Och.. Dziękuję :D *lekko się rumieni* Miło mi, że ci się spodobało ;) Może kiedyś jeszcze wena na mnie spłynie i wymyślę jakiś dobry wierszyk... :) :**

      Usuń
  3. Proszę mi się przyznać, co Pani jada na kolacje że takowe pomysły przychodzą Pani do główki :D Cała prawdziwa do bólu fabuła KnB zawarta w jednym wierszyku :D Nie wiem, czy na Pani mózgowie udzieliły się te moje nieogarnięte i dzikie rymowanki :D czy był to nagły przypływ jakieś nieokiełznanej weny spowodowany metabolizmem spożytego przez Twą osobę posiłku wyżej wspomnianego, lecz proszę tego nie ujarzmiać gdyż idzie to w dobrym kierunku oraz w takim wypadku proszę również konsumować więcej takich oświeceniowych dań :D Pozdrawiam gorrrrrącooo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a wspomnę, iż na kolację miałam sałatkę z kurczakiem :D Myślę, że częściowo to jej sprawka, a częściowo też rymowanki Szanownej Pani :D Jeszcze raz kłaniam się nisko i dziękuję Pani, że Pani przeczytała i skomentowała ten oto post :D Postaram się coś jezcze kiedyś coś napisać ;) Ponownie dziękuję!! ^^ :D

      Usuń
    2. Naprawdę nie ma za co :D Obecnie wyrzucam wszystkie zawadzające rzeczy w mej lodówce i robię miejsce na dość liczebne zapasy świętej sałatki z kurczakiem, jeżeli to faktycznie wskrzesza takową wzburzoną wenę :D Oczywiście iż myślę że w nie długim czasa okresie coś podobnego jeszcze napiszesz, a gdyby zabrakło Ci przypadkiem tejże szlachetnej sałatki to uroczyście zapraszam do mnie :D :P

      Usuń
    3. No u mnie poziom weny podniosło :D I dziękuję za zaprosznie, na pewno skorzystam :3 ^^

      Usuń
  4. Szczerze mówiąc, nie lubię interpunkcji w wierszach, jakoś mnie denerwuje :/ Ale się nie czepiam XD Nie umiem oceniać wierszy, ale powiem, że baaardzo mi się podobało :3 Fajny, humorzasty wierszyk :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To najładniejszy wierszyk jaki przeczytałam, odkąd nauczyłam się czytać xD Poważnie zupełnie mówię. *ona sama nie umie pisać wierszy* Te rymy te.. te trafne porównania. To miód na moje oczy ^w^ *nie polecam, bardzo boli*
    Pozdrawiam xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam najładniejszy xD
      Miło mi ^^
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. UPDATE2022: Wciąż uważam, że to świetny wiersz, powinni takich uczyć na języku polskim, a nie jakiś Mickiewicz, pogromca dziewic (TAK, TO ON UKRADŁ DZIEWICTWO SŁOWACKIEGO, INFORMACJA Z PIERWSZEJ RĘKI) DUH

      Usuń